Lien-in-Senegal.reismee.nl

Wonder boven wonder!

Wonder boven wonder... Sue kreeg enkele foto's op haar blog. Joepiejee. Euforie in Fatick!
De meeste foto's zijn getrokken in Sowane. Mayam, die bissapijsjes maakt, wassen voor onze hut, op de foto met schattige Ibbou, muskietennetten à volonté, aan het zwembad in Auberge Khady, de Viavia in Dakar, ... Niet meteen allemaal in chronologische volgorde en ook niet allemaal even straf qua fotografie. Maar ach, je normen vervagen hier op alle vlak onder de Senegalese zon.

Groetjes en tot blogs!
Lien-

Reacties

Reacties

Christine

Hoi,

Ik moet nog gaan zoeken waar die foto's dan zijn, maar ben wel erg benieuwd.

nieuws heet van de naald van radio 1: in Aarschot deed het Vlaams Belang moeilijk over fruit uitdelen aan de kinderen van de lagere school. (Zo één keer per week, zoals bij ons hé) Want bij dat fruit zit ook allochtoon fruit (bananen, kiwi's...) en dat was toch niet mogelijk...

Ondertussen is het winteruur hier begonnen en is het 's avonds supervroeg donker...

kessel-lose kiwigroeten (ik heb er in mijn eigen tuin...)

Christine

Katleen Everaerts

Dag Lien,

Fijn om van hier jouw avonturen zo te kunnen volgen.
Benieuwd naar de foto's!!
Moeilijk waarschijnlijk om al die indruken en ervaringen zomaar in woorden om te zetten op een gammele computer. Jij kan je voorstellen hoe we hier deze verhalen lezen en we proberen ons voor te stellen hoe je daar zit,zwetend en zwoegend en peinzend.
Hou je goed Lien en alles wat je daar ziet, ruikt, voelt en proeft (al is dat blijkbaar niet altijd lekker) en beleeft -vergeet je nooit meer. Lieve groetjes

Katleen

Elise

Lieve Lien,
Echt super leuk om de foto's te zien :)
Zo kunnen we toch al een beetje meegenieten :)
Ook leuk dat we je reis echt wat kunnen volgen door al je verslagen!
Na elk verhaal kijk ik uit naar een volgend en vooral naar onze trip!
Astrid heeft haar al ingeënt en ik moet nog steeds een afspraak maken al denk ik er elke dag aan ;) 'ik moet nog...' :)
Hou ons maar verder op de hoogte en tot gauw!!
Liefs
Elise

Jasper

Heerlijk om foto's te bekijken! Beelden zeggen soms zoveel meer dan woorden! Zalige foto van Mayam! Zo is het het beeld dat iedereen van Afrika heeft hier in België :) Hopelijk kun je je fototoestel goed testen daar (weliswaar zonder kapke, maar wel met andere accesoires uit de FNAC ;) )

Is dat Bissap gemaakt van kleine bloemetjes? Ik denk dat mijn tante Senegal dat ook eens voor mij heeft gemaakt!

(En toch ook even de toerist uithangen aan het zwembad :) ! )

@Elise: Laat die spuiten maar snel zetten!, Wij willen niet dat je ziek wordt!

Geniet ervan, verbrand niet en hou je goed!

liesbeth

hihi, jappe heeft gelijk:-) ons beeld van Afrika is echt zoals die vrouw! mss zijn we een beetje bekrompen van geest of valt het mee?

ik wens je nog heel veel plezier en avontuur!

breng je voor mij zo een geweldig stukje Afrikaanse stof mee? :-D

groetjes!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!